2012 m. vasario 18 d., šeštadienis

" My Heart Will Go On " - Celin Dion




... There is some love that will not go away  ...

 (65x31, 3Kb)http://www.youtube.com/watch?v=yd1uEvyzCmM&feature=related











Every night in my dreams                (Kiekvieną naktį mano sapne)
I see you, I feel you,                         (Aš matau tave, Aš jaučiu tave)
That is how I know you go on         (Taip Aš žinau, kad tu myli mane)

Far across the distance                     (Nugalėdamas atstumus)
And spaces between us                      (Ir erdves tarp mūsų)
You have come to show you go on   (Tu atėjai parodyt, kad vis dar myli mane)

Near, far, wherever you are               (Arti, ar toli, kur tu bebutum)
I believe that the heart does go on     (Aš tikiu, kad meilė amžina)
Once more you open the door            (Dar kartą, tu atidarai duris)
And you're here in my heart              (Ir tu čia mano širdyje)
And my heart will go on and on        (Ir Aš tave mylėsiu amžinai)

Love can touch us one time               (Meilė paliečia mus vieną kart)
And last for a lifetime                        (Ir tęsiasi visą gyvenimą)
And never let go till we're gone         (Pakol mes neišeisim)

Love was when I loved you              
(Meilė buvo, kai Aš mylėjau tave) 
One true time I hold to                    (Ir tai buo vienintelė meilė )
In my life we'll always go on           (Mano gyvenime , mes mylėsim viens kitą amžinai)

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on


There is some love that will not go away   (Būna meilė, kuri nesibaigia)
You're here, there's nothing I fear,            (Tu čia, Aš nieko nebijau)
And I know that my heart will go on         (Ir Aš žinau, kad mylėsiu tave amžinai)
We'll stay forever this way                          (Mūsų jausmams, nepavaldus laikas)
You are safe in my heart                             (Tu visada mano širdyje)
And my heart will go on and on                 (Ir Aš tave mylėsiu amžinai)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą